5/14/2013

Illan pelieväät




Illan "pelieväät" koostuvat tuoreista hedelmistä ja marjoista. Kesän ensimmäiset vesimeloonit on nyt nautittu, mansikoilla herkuttelin ensimmäistä kertaa jo viime viikolla. Minä ja ihanan herkulliset evääni olemme olleet viimeiset pari tuntia linnoittautuneina makuuhuoneen puolella. Syy siihen on se, etten oiken voi sietää jääkiekkoa. Tai voin minä sitä sietää, joskus ehkä pelin saatan jopa katsoa, mutta en siitä mitenkään erityisesti nauti. Pelipäivinä annan avopuolison rauhassa katsoa lempilajiaan ja kannustaa Suomea voittoon kun minä tyytyväisenä vietän omaa aikaa toisessa huoneessa. :D Joten niin tänäkin iltana. Olen siis viettänyt aikaa netissä surffaillen (lähinnä blogeja lueskellen) sekä uusia sisustussuunnitelmia pohtien. 
Ehkäpä ryhdistäydyn ja katson sitten finaalin, mikäli Suomi sinne tiensä selvittää. Toivotaan ainakin niin! 

Onko siellä joku muu "sieluntoveri", joku joka ei myöskään mielellään vietä iltaansa nenä ruudussa jääkiekkoa seuraten? Pakko kyllä myöntää, että välillä poden huono tyttöystävä-sydroomaa kun kuulen kuinka muiden tyttöystävät ovat ihan fiiliksissä ja katsovat mielellään poikaystäviensä kanssa pelejä Suomen pelipaidat päällä ja Leijona-huivit kaulassa!

6 kommenttia:

  1. Namm, näyttää niin hyviltä nuo mansikat! Minä katselen jääkiekkoa (ja formuloita!) miehen kanssa, vaikka en ole mitenkään äärimmäisen kova fanittaja itse... on vaan niin hauska katsoa, kun toinen on ihan innoissaan. :D Mm-jääkiekosta innostun kyllä välillä itsekin. Toisia lajeja taas en jaksa yhtään katsoa. Mieheni katsoo välillä snookeria, mikä on mielestäni maailman tylsin laji. Voisin samantien mennä lähibaariin katsomaan, kun äijät läiskii biljardia. Eli ne pelit mies saa katsoa ihan rauhassa ilman minua. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyviä ne olivatkin! :) Itsekin aika usein huvitun siitä, miten parempi puolisko on niin innoissaan seuratessaan jääkiekkoa. Heh, alkoi naurattamaan tuo sinun kuvaus tosta snookerista. :D

      Poista
  2. Onpas hyvän näköiset eväät! <3

    Ei meillä katsota urheilua, tai jos katsotaan niin se olen minä joka tuijottaa silmä kovana Mestareiden liigaa :D En koe sitä ongelmana, että toinen puolisko ei ole samanlainen jalkapallofani kun minä. Mies on tosin ystävällinen eikä ole TV:n tiellä jos matsia satun katsomaan.

    Ei siitä minusta huonoa omaatuntoa kannata potea, jos lätkä ei innosta. Tai sen puoleen muukaan urheilu. Pääasia, että annat miehen katsoa. Näin minusta ainakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mielettömän herkullisia olivatkin! :)
      Jeps, se on tärkeää, ettei toinen ole sitten omaa innostusta vastaan, vaan antaa rauhassa seurata jos kerran kiinnostaa. En ikinä haluaisi kieltää jääkiekon katsomista, se kun on toisen suuri intohimo ja entinen laji, jota hän pelasi vuosia. Joten minä vietän sillä välin tyytyväisenä omaa aikaa kun lätkä pauhaa telkkarista! :)

      Poista
  3. En innostu jääkiekosta millään myöskään! Viime viikolla yritin hetkisen katsella, mutta se ei päättynyt hyvin. Olen usein hyvin tasapuolisuuteen pyrkivä ja hihkaisin "hyvä ruotsi"!:D Tämän lausahduksen jälkeen minut kirjaimellisesti heitettiin ulos katsomosta, sillä se oli kuulemma maanpetturuutta.;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, voi sinua! :D Minäkin uunona aina lauon vaikka mitä ja saan kyllä siitä heti palautteen poikaystävältä, että menikö oikein vai ei ;)

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! :)