2/02/2014

Uudet treenikaverini

 Viime aikoina olen tehnyt muutaman hankinnan treenivaatevarastooni. Tärkeimmät olivat ehdottomasti sisälenkkarit, sellaisia kun minulla ei ole tähän mennessä oikeastaan ikinä ollut. Tilanteen tullen olen epätoivoisesti putsaillut vanhojen lenkkareiden pohjia, jotta ne olisivat tarpeeksi puhtaat salilla käytettäväksi. No, onneksi enää ei tarvitse! Luotan aika monessa urheilujutussa Niken nimeen ja sovittelinkin kyseiseltä merkiltä muutamaa erilaista jumppakenkää, mutta lopulta päädyin näihin Niken Free trainer 5.0 -kenkiin. 




Väritys näissä kengissä on mielestäni aika kiva, muuten mustat kengät muutamien väritehosteiden kera on sopivan hillitty, mutta ei kuitenkaan ihan tylsä!
Ostin myös uudet todella istuvat collarit, niitä kun tulee käytettyä aika paljon. Harmaat collarit pienillä pinkeillä yksityiskohdilla ovat Björn Borgin. Lahkeissa on myös paksut resorit. Leveitä lahkeita, tai edes "pussimaisia" sellaisia en voi sietää lainkaan. Ne kun lyhentävät lyhyitä jalkojani entisestään. Enää treenikamoista puuttuu muutama treenipaita, muuten alkaakin taas näyttää urheiluvarusteiden osalta aika hyvältä! :)

Viikonloppu on sujunut shoppailujen lisäksi aika pitkälti töissä. Molempina aamuina olen herännyt ihan superaikaisin (kuuden aikaan) töihin, mutta onneksi tänäänkin olin takaisin kotona jo 11 pintaan. Aikaiset aamut ovat siitä hyviä, että loppupäivän ehtii tehdä kaikenlaisia muita juttuja. Ensi viikolla onkin sitten viimeinen työharjoitteluviikko! Miten 4 viikkoa onkin voinut mennä näin nopeasti?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa kun kommentoit! :)