12/25/2012

A blog with substance

Sain jo jokin aika sitten tunnustuksen ihanalta Petit Passion-blogin kirjoittajalta Anniinalta. Tunnustuksessa tulee kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään. Tässä tulee!

1. Rakastan kevättä ja erityisesti kevätpukeutumista! Kevyt nahkatakki, huivi ja ballerinat. Aurinkolasit vielä nenälle ja menoksi.


2. Matkustelussa parhautta on herkulliset hotelliaamiaiset. Mikään ei ole ihanampaa kuin aloittaa aamut kunnon aamupalalla


3. Olen vaaleahiuksinen ja omista "ihanat" luonnontaipuisat hiukset


4.Mökki on paikka jossa todella rentoudun. Muualla minun on vaikea vain relata, yleensä löydän aina jotain touhuttavaa ja tehtävää. Raikkain paikkani löytyy Lapin maisemista, Posiolta. Siellä on tullut vietettyä monen monet kesät Mummon ja Vaarin hellässä huomassa.


5. Syntymäpäiviäni juhlin kesäkuussa heti juhannuksen jälkeen.


6. Olen kilpaurheilija. Harrastukseni aloitin reilu 3-vuotiaana ja sillä tiellä olen edelleen. Suurinosa vapaa-ajastani menee siis rakkaan harrastukseni parissa.


7. Olen todella allerginen monelle asialle. Nämä on todettu vasta nyt aikuisiällä ja olen joutunut opettelemaan täysin uudenlaisen ruokavalion. Kielletyllä listallani on niin maitotuotteet kuin soija, kasviksista ja hedelmistä nyt puhumattakaan. Käytän täysin kasvipohjaisia tuotteita kuten riisi- ja kauratuotteita. Ainoan irtojäätelön jota voin syödä löysin viime kesänä lähikaupasta. Voi sitä riemua! :)


8. Vanhemmillani on 2-vuotias kääpiömäyräkoira, joka on usein meilläkin hoidossa. Ennen en ollut lainkaan eläinrakas, mutta tämän suloisen tapauksen jälkeen olen alkanut vähitellen lämmetä muillekin koirille ja eläimille.



Siinäpä ne minun kahdeksan asiaa. Tämä tunnustus on tainnut jo kiertää monessakin blogissa. Haastan silti 8 bloggaajaa, tarttukaa jos ette ole tätä jo tehneet! :)

Elle-Marie
Hjenn
Nieinda
Hanilo
Irina
Kelli
Cherry
Tickler

Tunnustuksen säännöt ovat:
- Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
- Ilmoita heille tunnustuksesta
- Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi

8 kommenttia:

  1. Hei, kiitos tunnustuksesta! Tämä on oikein hauska, pitää tarttua pikimmiten. :) Keksinköhän itsestäni noin monta asiaa...?Ihanaa joulua<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä vain! :) Kiva päästä lukemaan muidenkin juttuja. Ja 8 asiaa oli kyllä hieman vaikea keksiä, mutta kyllä niitä sitten tuli kun alkoi oikein miettimään. :) Ihania välipäiviä sinne!

      Poista
  2. Niin ja muuten nuo hotelliaamiaiset... Niin olen samaa mieltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tammikuussa mulla koittaa uusi reissu ja juurikin myös niitä hotelliaamiaisia taas odotellessa ;)

      Poista
  3. Kiitos, pistetäänpä varastoon odottelemaan toteutusta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä vain. :) Innolla odottelen, että pääsen lukemaan muidenkin vastauksia!

      Poista
  4. Kiitos Sarafina! Minä vielä täällä pähkin, jatkanko postaamisia vai en. Mutta nämä tunnustukset olen tehnyt täällä: http://verawanda.blogspot.fi/2012/02/pienen-bloggarin-tunnustus.html

    Rapsutuksia pienelle mäyrinkäiselle ja mukavaa loppuvuotta sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, että! Toivottavasti saisin vielä lukea postauksiasi, mutta pähkäile ihan rauhassa. :) Väkisin kun mitään ei kannata tehdä.
      Toivottavasti kuullaan taas, ihanaa loppuvuotta myös sinne! :)

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! :)