6/27/2013

Preparation

Tänään olen jo aamusta asti valmistellut leivontajuttuja. Tarkoituksena on leipoa lauantaita varten muutamia herkkuja, cupcakeja sekä kokeilla ihan ensimmäistä kertaa macaron-leivoksien tekoa! Minulla on muutama erilainen ohje, joita olen "opiskellut" eilisestä lähtien. Macaronsien teko kun ei kuulemma ihan sieltä helpoimmasta päästä ole. Onneksi minulla on Olivian täydellinen ohje-respetikirja sekä pelkästään macaronresepteille pyhitetty macaron-leivokset reseptikirja. Luulisin niiden ohjeiden avulla edes jotenkin pärjäävän. Luvassa on ainakin peltien koputtelua sekä vihdoin joululahjaksi saamani pursotinsetin käyttöön ottoa. 




Saapi nähdä miten minulle käy! Ainakin cupcakejen teko pitäisi sujua ihan hyvin, niin monta kertaa niitä on tullut tehtyä. :) Sadepäivä on ihan mukava viettää leivonnan parissa, ei haittaa hääräillä keittiössä kun vettä tulee kuin aisaa.

Mukavaa torstaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihanaa kun kommentoit! :)