11/01/2013

Pieni palkinto

Olen aika huono lahjomaan itseäni ja en tee sitä mitenkään liian usein. Eilen kaupungilla pyörähtäessäni piipahdin muutamassa lempiliikkeessäni ajatuksena palkita itseni hienosti tehdystä koulutyöstä, josta sain itsenikin hämmästykseksi ihan loistonumeron! :)

Olin jo aikaisemmin bongannut eräällä ihanalla mielettömän suloiset hanskat ja suuntasinkin Mangoon siinä toivossa, että niitä olisi vielä saatavilla. Ja ihme kyllä onnekseni jäljellä oli vielä yhdet mustat! Olisin oikein mielelläni kotiuttanut kyseiset nahkahanskat ruskeina, mutta toisaalta mustatkin ovat oikein hyvät, sillä kaikki vanhat mustat nahkahanskani ovat hävinneet tai menneet rikki. Hanskoissa ehdottomasti ihanin juttu on juuri tuo iso rusetti, joka on aivan ihastuttavan tyttömäinen.




Nyt käsiäni suojaa armottomalta syysviimalta ihastuttavat nahkahanskat ja olen pieneen palkintooni enemmän kuin tyytyväinen! Vielä kun saisin nämä ruskeina niin olisi superiloinen. :)

10 kommenttia:

  1. Minulla ovat nuo mustina ja olen vallan ihastunut niihin. Oma ongelmani on siinä, että olen todella huono pitämään hanskoja aina syksyllä. Vasta kun on kylmä, niin osaan ne käsiini laittaa. Ehkä sitä taas muistaisi ;)

    Hyvää Pyhäinpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin olen kyllä niin ihastunut hanskoihin, ne ovat lämmittäneet nyt viikon verran joka päivä käsiäni. Ihanaa viikonloppua!

      Poista
  2. oi niin ihanat hanskat! varmaan tulee itsellekin pakollinen ostosreissu eteen tämän postauksen takia! ;)

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kannattaa olla nopea, että saat vielä omasi jos niitä halajat. :)

      Poista
  3. Lovely :)
    Would you like to follow each other via GFC, Bloglovin and Facebook?
    Let me know :)

    Kisses!

    http://www.gagcloud.com/

    VastaaPoista
  4. Ihanat hanskat! :) Itsellä hakusessa juuri smantyyliset. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! Ei muuta kuin suunnaksi Mango, niin saat omasi. :)

      Poista
  5. Ihanat hanskat! Samanlaiset on myös täällä haussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa piipahtaa Mangossa, siellä niitä löytyisi mustana, ruskeina ja viininpunaisina! :)

      Poista

Ihanaa kun kommentoit! :)